Сідло Ergon для велосипеда стало частиною сучасного велосипеда порівняно недавно. І все завдяки появі у виробництві сучасних матеріалів, які здатні задовольнити якісні вимоги велосипедистів. Сама компанія в рекламних матеріалах наполягає, що в 2004 році вона отримала нагороду Red Dot Design Award (нагороди в галузі дизайну), і в 2004 році були випущені перші ергономічні гріпси Ergon MP1, Ergon WP1, які на сьогодні були продані тиражем більше двох мільйонів. по всьому світу. Ми ж схильні вважати що більш-менш офіційно компанія як бренд з'явилася в 2008 році, саме з того часу можна знайти технічну та маркетингову інформацію (але ми можемо помилятися).
І як би не хотілося, придумати гарну казку про появу людини, яка винайшла унікальне сідло або гріпси, все насправді досить прозаїчно і маркетингово правильно, за ім'ям Ergon стоїть дистриб'юторська компанія в німецькій RTI Sports в портфелі якої: Bluegrass, Brooks, Cinelli, MET Helmets, Topeak, Tubolito, а Ergon та Terry (ще один бренд веселоділ від RTI Sports), її власні бренди.
Вісім сильних брендів преміум-класу під одним дахом RTI Sports, ось уже понад 20 років дозволило запропонувати спеціалізованим веломагазинам вибрані товари виключно високої якості. Всі виробники входять до числа провідних, найбільш продаваних брендів у своєму сегменті з високим рівнем задоволеності клієнтів, а значить і маркетингово підтримати та зміцнити власні бренди німецької компанії. Історія Ergon тісно пов'язана із власником компанії RTI Sports людиною на ім'я Franc Arnold.
Навряд чи хтось знає, що важливо для велосипедистів та продавців велосипедів, краще, ніж Франк Арнольд, засновник та керуючий директор RTI Sports. Його підприємницька кар'єра розпочалася на початку 1980-х років у гаражі будинку його батьків у Лефі (Löf) неподалік Кобленца (Koblenz), де він виготовляв високоякісні гоночні велосипеди для клієнтів. У майстерні та за прилавком власного магазину велосипедів Франк Арнольд пережив роки народження та буму гірських велосипедів, починаючи з 1985 року.
RTI Sports була заснована у 1990 році (RTI = Radsport (велоспорт), Triathlon (тріатлон), Innovation (інновації)). Аж до 1997 року компанія робила собі ім'я своїми власними велосипедами для тріатлону Quintana Roo та Excite, а також спеціальними деталями для тріатлону. З 1998 року RTI Sports спеціалізується виключно на фірмовому продажу високоякісних велосипедних аксесуарів. Маючи велику мережу професіоналів, гонщиків та партнерів, RTI Sports вдалося створити та розкрутити власний бренд сідел та гріпси Ergon, а також підтримувати велоспорт на незмінно високому рівні.
Карбоновий монокок, електронний привід та інтелектуальні амортизатори, всі ці технологічні розробки у велосипедній індустрії з'являються як ніколи швидко. У прагненні зробити велосипеди ще приємнішими, зручнішими, ефективнішими чи швидшими виробники велосипедів концентруються на «апаратних технологіях». Проте чи зроблять технології можливими бажаний прогрес? Згідно з дослідженням Німецького спортивного університету в Кельні, понад 90% велосипедистів скаржилися на ломоту навколо тіла під час їзди велосипедом. Важливою причиною є погана ергономіка. Неправильна ергономіка велосипеда може призвести до того, що дискомфорт переросте в гострий біль і може значно зіпсувати задоволення від їзди велосипедом.
На змаганнях неправильна ергономіка може коштувати цінну енергію і, отже, і місця на подіумі. Ергономіка полягає у тому, щоб у центрі уваги була людина, а не технологія. З цієї причини в Ergon велосипедисти знаходяться в центрі пошуку кращого зв'язку між гонщиком та велосипедом. Ергономіка велосипеда надзвичайно складна та потребує знань у різних дисциплінах.
З цієї причини команда розробників Ergon складається із фахівців у різних галузях, де 100% німецький дизайн та інженерія. Команда розробників Ergon складається із фахівців у різних галузях. Є експерти з велосипедів, гонщики, спортивні вчені, лікарі, експерти з ергономіки та інженери. Це є комплексна команда. Ефективність продукції Ergon перевіряється у наукових лабораторіях, на випробувальних стендах технічних інститутів, а також з потом та сльозами при повсякденному використанні чи екстремальних умовах гонки. Велосипедні ЗМІ, міжнародні нагороди за дизайн та найскладніші умови гонок у світі підтверджують, що продукти Ergon знаходяться на передових позиціях.
З погляду історії велосипедної індустрії ніколи ще не було асортименту продукції, на розробку якого було витрачено стільки зусиль, як на сідла та гріпси Ergon. Усі дрібні деталі для товарів Ergon мають значення.
Гріпси Ergon – це преміум-клас
Руки несуть значну частину ваги тіла при їзді велосипедом. Через невелику площу контакту це точка високого тиску. Якщо велосипед і велосипедист не працюють разом, легко може виникнути подразнення нервів та біль. Гріпси Ergon спроектовані так, щоб забезпечити максимально широку контактну поверхню, а також доступні в різних розмірах, щоб відповідати різним фізичним умовам та формам. Завдяки простому гвинтовому затиску гріпси з крилами Ergon можна індивідуально відрегулювати відповідно до вашого положення сидячи і положення рук, щоб уникнути перегинів зап'ясть.
Це може запобігти втомі або біль у зап'ястях, особливо при тривалих поїздках. Гріпси Ergon також знижують ризик послизнутися, автоматично утримуючи зап'ястя в оптимальному ергономічному положенні, що особливо корисно при використанні рукояток Ergon для гірських велосипедів. Рукавички Ergon для гірських велосипедів забезпечують додаткову амортизацію та ще більше зчеплення.
Ось що відрізняє гріпси Ergon:
▪ Моделі для різних розмірів рук
▪ Текстури адаптовані до різних зон захоплення руки.
▪ Високий комфорт амортизації
▪ Відмінне зчеплення
▪ Моделі, оптимізовані для різних цілей
▪ Простий та безпечний монтаж
Сідла Ergon турбота для чоловіків та жінок.
Зазнаєте біль у сідлі під час їзди на велосипеді? Це можна запобігти. Проте майже кожен велосипедист, від спортсмена-аматора до амбітного велосипедиста, знайомий з болем у сідлі. Якщо вага тіла нерівномірно розподілена на невеликій площі сідла, тиск може здавлювати нерви в області промежини і статевих органів і викликати неприємний дискомфорт. Рішення: Ергономічні велосипедні сідла від Ergon, які перенаправляють навантаження на менш чутливі ділянки сідниць.
Ergon пропонує сідла з гендерними рельєфними поверхнями, які оптимально адаптовані до анатомії чоловіків та жінок. Сідла Ergon для жінок, такі як Ergon ST Core Prime Women мають рельєфний отвір, який далеко вперед, і широкі бічні сторони сідла, які відводять тиск на кісткові структури. Сідла Ergon для чоловіків, такі як Ergon SM Pro Men, мають структуру поверхні, яка спрямовує вагу на сідничні кістки та частини лобкових дуг та розвантажує чутливу область промежини.
Незалежно від того, яке сідло ви оберете, Ergon він гнучко адаптується до змін у вашій позі. Він усуває біль у спині, дозволяючи безболісно долати великі відстані та складні тури. Це стосується навіть тих сідел Ergon, які спеціально призначені для амбітних гонщиків, наприклад, легкого Ergon SR Pro Carbon Men.
Ось що відрізняє кожне сідло від Ergon:
▪ Рельєфна поверхня з урахуванням підлоги
▪ Оптимізовано для динамічного сидіння
▪ Високий комфорт сидіння завдяки м'якій оббивці
Велорюкзаки Ergon ергономічність в русі
Відправляєтеся ви в одноденний тур або багатоденний трансальпійський тур, Ergon Ви знайдете велорюкзак для будь-якої поїздки. Всі моделі поєднують у собі високі стандарти дизайну та ідеальну ергономіку. Завдяки різним варіантам регулювання, ви можете адаптувати свій рюкзак Ergon саме до свого тіла. Велорюкзаки Ergon також мають інноваційну компресію вантажу, тому ви завжди можете безпечно перевозити своє спорядження близько до тіла. Моделі серії Enduro у лінійці рюкзаків Ergon характеризуються гнучкою середньою частиною з легкого литого піноматеріалу, який адаптується до рухів власника та допомагає без пошкоджень нести навіть найцінніші особисті речі по найкрутіших гірських схилах.
Продукти Ergon, які вплинули на її історію:
2004: MP1, WP1 перші та оригінальні ергономічні гріпси з крилами. Понад два мільйони продано по всьому світу.
2006: Рюкзак Ergon BD1A, що складається з двох частин, у якому застосовувалася шарнірна система Flink® Ball Joint, що дозволяє ергономічно переносити навантаження рюкзака з плечей на стегна. Також система дозволяла більш точно регулювати та налаштовувати рюкзак.
2008: CR1, CM1 підсідельний штир із карбонових спиць. Проста та геніальна конструкція для гасіння вібрацій, яка забезпечує максимальний комфорт та забезпечує більш плавну їзду.
2009: TP1 – перший інструмент для простої, точної та оптимальної ергономічної установки педальних шипів на велосипедне взуття.
2011: PC2 – турова педаль, розроблена для біомеханічних потреб велосипедистів, які не використовують педалі без затискачів.
2011: SM3 – перше сідло від Ergon. Інноваційна концепція оболонки з певною гнучкістю та анатомічно розташованими порожнинами, заповненими спеціально розробленою прокладкою з піни EVA для сідничних кісток.
2012: CX2 Custom Cockpit - повна інтеграція виносу керма, керма, рукояток, кріплення гальма та перемикача передач в один карбоновий компонент. Повністю індивідуальний продукт був виготовлений для дворазової чемпіонки світу з лижних перегонів Ірини Калентьєвої для використання на Олімпійських іграх 2012 року.
2012: концепт SR2 BioComp, дослідження дизайну Ergon GreenLab Initiative. Конструкція корпусу сідла виготовлена з інноваційних та стійких композитів із натуральних волокон.
2013: RC10 eRocker - інтуїтивне керування, ергономічний поворотний перемикач із вбудованим блоком керування, розроблений для електровелосипедів.
2014: Saddle Selector - спеціально розроблений онлайн-інструмент, який дозволяє велосипедисту вибрати правильну модель та розмір сідла Ergon на основі своєї біомеханічної характеристики.
2014: 3D Sit Dimension – швидкий, простий та надійний вимірювальний інструмент, що визначає точну ширину сідничних кісток велосипедиста.
2015: Fitting Box - революційний та компактний набір інструментів для професійного регулювання велосипеда вдома або в дорозі.
2017: GD1 – перша гравітаційна рукоятка конічної форми з унікальною гумовою сумішшю німецького виробництва.